اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۱۹۳

با این مشکلات بهترین مربیان دنیا هم در سپیدرود موفق نمی‌شوند

با این مشکلات بهترین مربیان دنیا هم در سپیدرود موفق نمی‌شوند
سرپرست تیم فوتبال سپیدرود با تائید این موضوع که نظرمحمدی روز گذشته در رختکن از بازیکنان خداحافظی کرده، گفت: الان وقت حمایت از سرمربی تیم است و به نظرم مسئولان باید مشکلات این تیم را رفع کنند.
۱۲:۴۰ - ۱۶ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

علی بهارمست در گفت‌وگویی، در خصوص دیدار سپیدرود و پرسپولیس اظهارداشت: در حالیکه روز گذشته یک بازی قابل قبول را به نمایش گذاشتیم و همه کارشناسان و فوتبال‌دوستان دیدند که چه فوتبالی را به نمایش گذاشتیم اما متأسفانه در دقایق پایانی ۳ امتیاز بازی را از دست دادیم. به نظرم کمترین استحقاق سپیدرود یک امتیاز از مسابقه روز گذشته بود که متاسفانه نتوانستیم آن را به دست بیاوریم.

وی افزود: چیزی که مشخص است به گواه تمامی مربیان در بازی‌های گذشته فوتبال قابل قبولی به نمایش گذاشتیم و آقایان برانکو، گل‌محمدی و قلعه‌نویی بعد از بازی ادعا کردند که تیم سپیدرود فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته و در هیچ کدام از این مسابقات مستحق تحمل شکست نبودیم. جا دارد از هواداران تیم سپیدرود تشکر کنم که تا دقیقه ۹۰ مسابقه روز گذشته تیم را مورد تشویق قرار دادند. 

وی در خصوص شکست‌های پیاپی سپیدرود و عملکرد کادر فنی این تیم گفت: به هیچ عنوان مشکل سپیدرود علی نظرمحمدی نیست  و وقتی مقابل بهترین تیم ایران یک بازی قابل قبول انجام دادیم و سرمربی حریف در کنفرانس خبری بعد از مسابقه نیمی از صحبت‌هایش را به تعریف و تمجید از سپیدرود می‌پردازد بنابراین نمی‌شود گفت که این تیم مشکل فنی دارد. مشکل تیم‌مان مالی است که علی نظرمحمدی با کمترین امکانات تیمی را آماده کرده که فوتبال به این خوبی بازی می‌کند. البته من اعتقاد دارم بدشانسی‌ها بالاخره به پایان می‌رسد و همیشه اینگونه نیست که موقعیت‌های بالای ۹۵ درصد تبدیل به گل نشود. انتظار ما این است که تمام مسئولان از نظرمحمدی حمایت کنند چون او با سختی و مشقت فراوان این تیم را به لیگ برتر آورد و من مطمئن هستم هیچ مربی‌ای حتی یک هفته نمی‌تواند این شرایط و فشارها را تحمل کند اما این مربی تیمی را درست کرده که از لحاظ کیفی فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته و هفته به هفته بهتر شده است. انشاالله همه مسئولان اول به فکر حل مشکلات مالی باشند تا بازیکنان بتوانند با تمرکز کامل وارد مسابقه شوند و به خاطر عدم داشتن تمرکز در دقایق حساس امتیازها را از دست بدهیم. اگر ما بتوانیم در نیم‌فصل ۳-۴ بازیکن اضافه کنیم مطمئناً شرایط بسیار خوبی پیدا خواهیم کرد. من مطمئن هستم سپیدرود اگر حمایت شود قطعاً می‌تواند در لیگ برتر بماند و اتفاقاً جایگاه مناسبی هم در جدول داشته باشد.

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود در پاسخ به این سوال که آیا نظرمحمدی در این تیم می‌ماند یا خیر، گفت: نظرمحمدی بعد از پایان بازی در رختکن از جمع بازیکنان خداحافظی کرد و از آنها حلالیت طلبید ولی به نظرم همه ما باید از علی نظرمحمدی حمایت کنیم به این خاطر که معتقدیم سپیدرود مشکل فنی ندارد و مشکلات چیز دیگری است. قطعاً اگر مشکلات حل شود نظرمحمدی می‌تواند این تیم را به ساحل آرامش برساند و اگر حل نشود شما بهترین مربی‌های دنیا را هم بیاورید با این امکانات و شرایط به جایی نمی‌رسند و مطمئناً نه تنها مشکلات حل نمی‌شود بلکه ممکن است شرایط بدتر هم اتفاق بیفتد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین